lördag 16 november 2013

Babben i Kalmar 15/11

Igår såg Farbror Blå föreställningen "Vad hände?" av Babben Larsson i Kalmarsalen. Babben var riktigt rolig och valet att se det istället för matchen verkar ha varit ett mycket bra beslut. Man fick uppleva både svärta och glädje under föreställningen, precis vad jag gillar. Framträdandet gav mig glädje och det gav en känsla av att det är dags att bryta med en del gamla saker. Det är dags att säga farväl till gamla saker och gå vidare. Jag kan inte gå tillbaka, men förändra det som kommer att ske. 

Kan även nämna att det var mycket trevligt att få skratta en hel del också. Jag var nog yngst i hela salongen, men det är inte första gången jag är det. Det är ingenting man ska bryr sig om. - Hälsningar Farbror Blå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar