fredag 22 november 2013

Distriktsordförande för LUF Kalmar

Min hälsning idag angående att jag blivit vald till distriktsordförande för LUF Kalmar: Jag vill tacka för ett riktigt intressant och bra årsmöte idag. Jag vill tacka för förtroendet som distriktsordförande. Det är mycket hedrande. LUF Kalmar har idag en styrelse som består av fyra personer istället för två som det var tidigare. (En ökning med 100 %) ;) Det ska bli mycket intressant och kul att arbeta tillsammans för ett liberalare Kalmar/Sverige. Det var kul att träffa Ronja Ismail, John Torbjörnsson, Josefine Temrell, Pontus Ydström och Kent Pettersson idag under årsmötet m.m. =)  Det är väldigt kul att bli vald till distriktsordförande och det finns en iver hos mig om att komma igång med att utveckla LUF Kalmar. Är du under 35, bor i Kalmar län och är intresserad av politik så tycker jag att du absolut ska bli medlem på: http://www.luf.se/ Vi i LUF står upp för liberala värden som personlig integritet, yttrandefrihet, rörelsefrihet m.m. Blir du medlem så ses vi och hörs. Är du intresserad men inte vet om du vill bli medlem ännu så kan du maila mig på: zeulots@hotmail.com Ha det bra. Nu ska Torbjörn S. Brandhill "Farbror Blå" ta det lite helgledigt.  - Hälsningar Farbror Blå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar